Direktlänk till inlägg 31 maj 2012

Klara-Pia Hagmar

Av helena eriksson - 31 maj 2012 13:45

Heeeej......! Nu är mamma på bibblan och lånar en bok åt mig! Den heter: Klaras ridlägersommar...

Författaren är Pia Hagmar!! Hon är jätte bra hon skriver hästböcker för barn och ungdomar...

Hon har även skrivit en sreie Klaraböcker som jag älsakr att läsa...

Klara är en tjej som älskar hästar ja... Man får följa hennes liv...

Men nu ät tyvär den sista Klaraboken släppt  

Men jag har sätt att det fanns en bok där Klara ska på ridläger...

Och då gick mamma till bobloteket för att låna den men den fanns inte så mamma bästellde den så att den skulle komma till vårt biblotek   

Och då fick vi ett sms att den hade kommit till bibbland idag så mamma ska hämta den... Eftersom jag är sjuk   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena eriksson - 8 september 2012 16:50

Då var det dags för blogg byte, den nya heter:  www.misshorsesgirl..bloggplatsen.se! ...

Av helena eriksson - 3 september 2012 13:29

Hej och jag vet att jag inte bloggat på ca 2-3 veckor men det har varit mycket med skolstart och sådär. Och ja, idag är jag sjuk ocg är hemma från skolan, jag har ingen feber och sådär men ja, lite ont i huvudet och och hur trött om hällst! Men ...

Av helena eriksson - 20 augusti 2012 18:01

Hej! Idag var första dagen i skolan efter sommaren då! :)  Gud vad trött man blir!  Men a, vi har en ny tjej i klassen och hon är super snäll och vi har blivit riktigt bra kompisar!  Men a. Snart ska man äta fiskpinnar!  Hoppas jag kan blogga senare ...

Av helena eriksson - 18 augusti 2012 17:12

Hej här är från en annan från lägret! Men det kommer en nästa vecka som jag har gjort! :) ...

Av helena eriksson - 18 augusti 2012 17:10

Hej! Här är ett youtubeklipp som min kpmis gjort, alltså en kompis från samma läger!     Det kommer en till i nästa inlägg som en annan kompis från lägret gjort! ...

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Skapa flashcards