Alla inlägg under maj 2012

Av helena eriksson - 31 maj 2012 10:15

Hm.. Dagens låttips idag då? Ja...! Jag vet:  Hoppas ni gillar den! Annars kommer en bättre imorgon får vi hoppas!   

Av helena eriksson - 30 maj 2012 21:59

Äntligen en bild på balkongen!!!  De blev ju inte klart nu utan runt halv 6 ungefär! 

Det bliv super duper snyggt fatist! Tycker ni inte??      Aja! Godnatt! Sovgott!!   

Av helena eriksson - 30 maj 2012 18:37

Här är min favorithäst Curt!! Mamma fotade när vi var i stallet!

Här är ett ABC till Curt:


Charmig

Underbarast

Roligast

Tramsigast   

Av helena eriksson - 30 maj 2012 17:28

Hej! Jag har märkt att det är sjukt många hästbloggare på bloggplatsen!!!  De är faktist riktigt kul att så många bloggare är intreserade av hästar...Jag är ju också det so ni antagligen märkt om ni läst min blogg lite!!! Jag ville bara säga att jag tycker det är kuul!!!!!!!!!!!!!!   Hoppas alla hästbloggare som jag fortsätter blogga om hästar!

 

Av helena eriksson - 30 maj 2012 16:56

 Här ser ni Elsa... Hon är jätte snäll men rätt skygg... Hon är köpt från ett bra katthem...

Katthemmet tar hand om katter som inte har något hem m.m Katthemmet hade hämtat 56 katter från en tant som inte kunde ta hand om dom!! Tänk att någon kan ha 56 katter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Elsa har aldrig haft kontakt med någon männikska innan oss!!!!!!!!!! Stackars lilla katt.... Nu har hon börjat trivar med oss!!!!    

Av helena eriksson - 30 maj 2012 16:20

Hejsan! Det var länge sen (NOT)     Men jag ville berätta lite om Finnes... Vad/Vem är Finnes tänker ni (SÅKLART) Men Finnes är en häst på min underbara ridskola. Finnes är en fjording... VÄRLDENS SNÄLLASTE!!!!!!!

Jag red på Finnes i fredags... Det gick jätte bra för hon är SÅÅÅÅÅÅ snabb!!!    Men jag ville bara säga det! Och så ville jag nämna namnen på alla mina andra favorithästar... 1-5


1. Curt

2. Servus

3. Aqua

4. Trozina

5. Skrållan

Det var dem... De stod inte i årdning vilken häst  jag gillar mäst och sämst och så men iallafall... Jag har flera favo men ja börjar 1-5... Nu ska jag hjälpa mamma att skruva ihop soffan!!! Hejdå    

Av helena eriksson - 30 maj 2012 14:53

Hej... Här är dagens låttips:  


Vill ni ha en speciel låt till imorgon?

Skriv i komentarerna vilken!   

Av helena eriksson - 30 maj 2012 13:57

Hej! Jag tänkte tipsa er om en JÄTTE bra blogg som heter: www.MissLisiBell.se ...

Det är en tjej på 11-12 år som bloggar jätte bra... Hon videobloggar också!!!

Kolla in ----------->  Det är MissLisiBell!

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Skapa flashcards