Alla inlägg den 15 juni 2012

Av helena eriksson - 15 juni 2012 22:24

Nej! 2-2!!!! Dumma!!!!!!!!  

Komigen nu Svrige! Ni äger!       Här kom en liten bild från min och min bästis lillla nagelstudio vi hade när vi hade tjejkväll!!   

Av helena eriksson - 15 juni 2012 22:15

Det är nära hela tiden... Komigen... In med bollen i det där Rackarns målet!!!!    

Hoppas det går bra för Sverige ikväll...  

Åh, justdet, idag på ridningen hade vi en styrtävling, typ...

Tävlingen gick ut på att styra en riktigt (SVÅR) bana snabbast...

  Jag kom.... 2:a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!        


Åh YEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2-1 till Svrige! Ni är bäst!   


WOW!!!!!!!!!!!!!    


Men jag kom iallafall 2:a,jag är riktigt nöjd, nu är det spänande i fotbollen....

Komigen.... Nära där.. Haha! Här är Sveriges nationalsång!




Av helena eriksson - 15 juni 2012 22:08

Haha! Än så länge står det 1-1 i fotbollen mellan Sveige och England... ~Komigen Svrige~

Jag tittar med brorsan och mamma...   Jag är väl inte såhär JÄTTE intreserad, men när man kollar är det väl kul!       Men jag bloggar så  medan, jag håller mig uppdaterad under fotbollen! Uppdaterar  starx, hejdå!

Av helena eriksson - 15 juni 2012 14:49

Här är dagens låttips:   

Och bloggtipset är:   www.MspEllen.bloggplatsen.se




Av helena eriksson - 15 juni 2012 14:28

Hejsan! Nu sitter jag vid datan och lyssnar på Norlie och KKV:s låt: Där jag hänger min hatt! 

Idag ska jag ju rida då   Jag älskar den låten, eller nja, jag tycker den är bra iallafall    Men på ridningen tror jag att vi sk rida lite serpentiner!  Men det är sista ridningen på terminen!   Det suger fullständigft men jag ska ju på taffsnäs ridläger i sommar!!   Det ska bli kul! Eller UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! menade jag!  

Nu ska jag spela lite MovieStarPlanet.se! Hejdå!     

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards