Alla inlägg den 18 juni 2012

Av helena eriksson - 18 juni 2012 19:49

Här är min klädsel

 
Av helena eriksson - 18 juni 2012 17:51

Tja, eller nåt!    Just nu bloggar jag bara för jag råkade kika in på bloggen, men jag tänkte berätta lite om alla mina sims spel. Det här har jag:


The sims 3

The sims 3 I rampljuset

The sims 3 Husdjur

The sims Double Deluxe

The sims Unleashed

The sims 2

The sims 2 Året runt

The sims 2 Pets


Det där är bara de jag spelar, men har säkert 10 till men orkar inte ta upp de, tar upp dem nån annan gång...     Här ska jag berätta om spelen...


The sims 3:The sims 3 är grunden till The sims 3, The sims 3 behöver man för att kunna köpa tex The sims 3 Husdjur...


The sims 3 I rampljuset: Här kan du bli en stor, stor kändis, sjunga på scenen, käna pengar och leva ett kändisliv med massor med pengar...


The sims 3 Husdjur: Här kan du ha husdjur, du kan skapa: Katter, hundar, hästar och simmar såklart, ta hand om dina djur, tävla med dina hästar mm...


The sims Double Deluxe: Detta är bara vanliga, gamla sims, lev som vanligt, skapa ett helt kvarter om ha bara kul, men i Double Deluxe ingår några extra grejer...


The sims 2: Är ett liknande spel som The sims 3, det är lixom själva grunden till alla The sims 2,  man mste ha The sims 2 för att spela tex The sims 2 Pets...


The sims 2 året runt: På detta spel blir det vinter, vår, sommar och höst, annars är allt somvanligt...


The sims 2 Pets: Skapa katter och hundar, köp även hamstrar, fåglar och fiskar mm...


The sims Unleashed: Det är gamla sims men roligare för djuren finns med i ditt liv...



Sådärja, hoppas ni är nöjda med infot

Av helena eriksson - 18 juni 2012 13:22

Hejsan! Jag kände att jag behövde skriva detta hörde ni vad som hade hänt på kålmorden? Jo; Det var en djurskötare som hade gått in till vagarna helt själv, hon hade varit med vargarna sedan de var valpar men just idag attakerade vargarna tjejen, tyvär gick det så långt att tjejen avled av sina sakdor, tjejen hittades död på marken av sina kolegor, kolegorna hittade henne efter en hel halvtimme    Det är tragiskt ! :(   Men det var  bara det jag ville säga!   Hejdå!   

Av helena eriksson - 18 juni 2012 09:40

Hejsan! Idag är det dag 1 på mitt 20 dagars... Allt om mitt favoritband! Hm... MItt favoritband är nog... One Direction    

One Direction är ett brittisskt-irländskt-pojkband som består av medlemmarna Niall Horan, Zayn Malik, Liam Payne, Harry Styles och Louis Tomlinson. Bandet bildades då medlemmarna alla sökte enskilt till den sjunde säsongen av TV-serien The X Facttor när de kom på tredje plats i tävlingen. Efter The X Factor undertecknade gruppen ett skivkontrakt med SYCO Music.

One Directions debutsingel What Makes You Beautiful gavs ut den 11 september 2011.[1] Den kom på första plats på den brittiska singellistan. De gav ut sin andra singel "Gotta Be You" den 13 november 2011[2] följt av debutalbumet "Up All Night" den 21 november


Ok! Hoppas ni gillar den!

Albumet innehåller låtar skrivna av Kelly Clarkson Tom Fletcher och Ed Sheeran.[4]


Sådär ja! Om ni undrar kommer denna text från wikipedia...  

Haha! Men här kommer deras bästa låt:  

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Skapa flashcards