Alla inlägg under juni 2012

Av helena eriksson - 11 juni 2012 16:16

CHA CHA BLOGGEN! Haha <3

Ambris.bloggo.nu är dagens bloggtips!


Och förlåt att jag inte varit aktiv men nu ska jag bli det igen!!   

Av helena eriksson - 11 juni 2012 16:09

Cha cha bloggen! Haha! Förlåt för att jag inte bloggat någonting!  Men nu ska jag bli aktiv igen! Men idag har jag varit i skolan! Jag har skolavslutningen på Torsdag kl 9.00! I fredags var det iallafall teori! Jag gav min ridlärare jätte fina örhängen! Det var fyrklövrar på dem! Hon skulle ha dem när hon tävlade nästa gång! Då skulle hon hoppa 130 cm! Hoppas det gick bra för henne!    Heja dig Jackie!!!     Men jag tänkte bara slänga in ett bloggtips och musikklipp efter detta inlägg! P.S Jag har varit på taffsnäs ridläger och kollat hur det ser ut där så jag vet till i sommar! Det var super vackert! Här är en vidio som nån lagt upp på YouTube!  

Av helena eriksson - 4 juni 2012 18:49

Hej hej! Jag har inte bloggat så mycke...

Det är för att jag är fisk nu och har varit i skolan hela dagen och efter skolan var jag med en kompis...

Ja men här kommer dagens låttips:

Så... Och bloggtipset är:http://knazsabbi.blogg.se/


Jag har inte kollat så noga i bloggen men hoppas den är bra! Hejdå!


Av helena eriksson - 2 juni 2012 15:40

Hej! Idag har jag SHOPPAT  kläder till avslutningen... Skolavslutningen alltså!!  Jag köpte en turkos tröja och vita snygga byxor! Kan självklart lägga in en bild sen men det där mer mascarorna kanske kommer lite senare, om nån vecka kanske! Men iallafall!   Oh justdet! Jag har köpt en avslutningspresent till min ridlärare... Den får ni reda på på fredag!    Hämlig tjej jag är va? Men iallafall... Herrå!!  

Av helena eriksson - 1 juni 2012 22:18

    Hon är ju så super super super super super super super super super super SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!

Jag vill ta med henne hem... Ha henne på balkongen lixom... Åh... Jag vill ha en häst.. En egen häst!!!!!!!     Japp men nu blir det här det sisita inlägget för ikväll men imorgon ska jag shoppa med mamma så då har jag nåt att visa!!!! 

Av helena eriksson - 1 juni 2012 22:01

Hej.   Hur det var i stallet? Jo bara bra...   Jag vann inte tävlingen, ingen vann faktist...Jag vet ni hajar ni inget... Men såhär var det: Cyklade till stallet... Gick in i stallet och såg på listan att det stod att jag skulle rida Finnes... Va... Tänkte ja... Jag frågade Jackie (Ridläraren) Hon sa att det hade stått fel i chemat... DET VAR INTE TEORI!!!!!!!!   Om jag bild glad?? SJÄLVKLART!!!!!!!! Jag ville ju rida mer än att ha teori såklart! Så det bliv en liten överaskning-   Men det blir nog inte något mer inlägg ikväll... Eller jo, en bild på mig och Finnes snart!!! Vänta 5 minuter bara! Kommer strax!!!  

Av helena eriksson - 1 juni 2012 15:23

Hej hej! Det är jätte konstigt för jag är inte på vår STORA dator (Alltså inte på laptoppen) Och jag kan inte lägga till smaylisar, bilder, vidios mm... Jag kan inte äns ändra texten... Den dära rutan ovanför där man lägger till smylisar och det den finns inte!!! Det är jätte konstigt!!!!! Har ni det så? Svara i komentarerna!!!

Av helena eriksson - 1 juni 2012 13:48

Nu är det 4 timmar kvar tills stallet!!!!!! Orkar man vänta? Svar: Naaaaaaj!!!!!!!  

Men jag ville bara hålla mig uppdaterad...  

Juste: Jag glömde det där med mascarorna!

Det kommer under kvällen tror jag...   Ja men jag kan väl skriva nånting! Hm..?

Kanske... Gillade ni Dansa Pausa låten? Jag tycker den är rätt skön att lyssna på...

Men OM jag vinner på teorin då kommer jag BLOGGA!!!!!!!!!!!!

Ja, det kommer jag ju göra ändå men mer om jag vinner...

Ni kan väl hålla på mig...  

Jag ska gör allt jag kan... Men vi kommer nog hem typ 18.15 och då ska vi äta middag (PASTASALLAD)

Så det blir väl lite senare dåra... Fråga: Hur långt tänkte jag skriva den här gången då?

Svar: Längsta inlägg hitils iallafall  

Men jag skriver väl lite om när vi åkte till stallet och när vi va där och när vi åke hem mm!

Hoppas det händer nåt riktigt kul som jag kan skriva om...

Vänta... Det är ju ALLTID kul i stallet eller? 

Tycker ni inte?  

Oj.. Nu precis när jag höll på att skriva plingade mina två kompisar på...

Dem lämmnade nåt papper... 

Jag har inte läst vad det är för papper men nåt papper iallafall.... 

Snällt av er... Tack så mycke  

Undra om jag skrivit mitt längsta inlägg nu?  

Jag tror det! HERRÅ!!!!!!!!!!!!!!!!       

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards