Alla inlägg den 11 juli 2012

Av helena eriksson - 11 juli 2012 18:51

Hej! Ja, då tänke jag väl göra en giveaway! Denna giveaway tar vi här steg för steg!


1. Skicka en novell i ett mail till nenaslufthastar@hotmail.com!

2. Läs igenom din novell så inget är felstavat mm, för jag rättar inte det sedan!

3. Klicka på skicka!

4. Vänta på svar!

5. I ditt bekrästelsemail kommer det stå: Tack för novell, lycka till!

6. Om du får ett sådant är du med i tävlingen.

7.  Om du vinner kommer du få ett sådant mail: Grattis! Du kommer nu ha möjlighet att ha med novellen i tidningen Min Häst!

8. Du har vunnit och har skannsen att få din novell i en tidning!


Lätt plätt, eller hur?

Delta och ha skanns att vinna!


Hälsningar H!


(Detta inlägg går icke att komentera)



Av helena eriksson - 11 juli 2012 18:13

Hej, misslisibell hade gjort en giveaway, det är när man gör en tävling och lottar ut pris, jag kanske ska göra en, då kommer man vinna att ha med sin novell man skickat in i en tidning,nidet är inte säkert att novellen kommer med men det kan ske! Jag gör en video om detta, hälsningar H!

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards