Alla inlägg den 15 juli 2012

Av helena eriksson - 15 juli 2012 15:01

Hej, jag ville bara säga att när jag är på ridläger kommer jag inte blogga, kanske bara nån gång via mobilen men tror inte det. Så det kommer 2 inlägg till idag sedan är det uppehåll, men när jag kommer hem igen så ska jag skriva en novell om mitt ridläger, alltså precis som det var, hoppas ni tycker det är okej med att jag inte bloggar på 7 dagar, det kommer MASSVIS, med bilder när jag kommer tillbaka, MASSOR med bidler menar jag då, alltså det kommer bli ett helt album, haha, men det blir ju bilder på mig och min häst, kompisar om dem vill va med, miljön och HHÄÄSSTTAARR!!!!!! Hihi! Hejdå!

Av helena eriksson - 15 juli 2012 14:41

Heej!!!!!!!!! Igen!!!!!!!!!!!!

Jag ville bara säga att min GiveAway har fått in 3 biddrag, tre underbara noveller, men en står först! 

Skicka gärna in mer noveller!  GiveAwayen avslutas 24/7-2012. Så ni vet! Hoppas ni skickar in era coola underbara noveller! Hejd´å!    

Av helena eriksson - 15 juli 2012 14:32

Hej, nu har jag packat! Ä-N-E--T-E-L-I-G-E-N!    Jag ville bara säga att Haul kommer som text och look of todayen strunat vi i för min mobil är hemma hos min pappa så jag kan inte ladda upp, jag tänkte använda min kamera men den var urladdad och hittar inte kamerans USBkabel så aja! Men här kommer HAULen!


1. Glitterspray från Kicks

2. Balsamspray från Kicks

3. Shorts från GinaTricot

4. Present kort till bekant som fyller 19 från GinaTricot

5. Ridvässt från Lyckås

6. Ridhjälm från Lyckås


Så, det var allt! Hejdå!    

Av helena eriksson - 15 juli 2012 10:52

Godmorgon, jag ska strax äta frukost och sedan en haul video och sedan en look of today!  Jag ville bara säga att det är dem inäggen som kommer idag! Först haul om ett tag och sedan look of today i kväll/middagstid typ! Nu ska jag äta smörgås och oboy! Hejdå!!    

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards