Alla inlägg den 28 juli 2012

Av helena eriksson - 28 juli 2012 15:45

Ledaren får allas uppmärksamhet,

-Bra, välkomna tlll taffsnäs, jag heter Sanna, och jag är ledare här, säger ledare.

-Jag heter Anna, och är ledare, säger den andra.

-Jag heter Frida, och är ledare, säger den sista.

-Och jag heter Sofia, och är medhjälpare, säger den sista.

Sanna tar uppmärksamheten igen.

Efter fikat ska alla sammlas på stallplan (Utandför stallet) tack, säger hon och sätter sig ner igen.


-Är det nån av er som varit här förut? undrar jag.

-Ja, jag har säger Linnea.

-Inte vi, säger dem andra tjejerna Agnes och Natahlie.


Efter fikat inser vi att alla 4 tjejer får dela rum, i rummet träffar vi Fannu, Elsa och Linn. Alla är jätte snälla.

Sedan går alla i rummet till stallplan.

Ledarna kommer och säger att vi kan börja rykta på varsin häst.




(Rästen av delarna kommer nog i inspeningsvideo

Presentation

Välkomna till min blogg! Läs och njut, hälsningar Helena!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad saknas på bloggen?
 Bilder
 Färg
 Videos
 Inlägg
 Bloggtips
 Låttips
 Look of today

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Om mig

Hej, jag är en tjej som gillar att blogga, rida och att vara med kompisar, jag hoppas ni vill läsa min blogg om allt möjligt!  

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards